Catsmomy eğer sürekli ayakraysan ya da normalden fazla ayakta kalıyorsan kendini yoruyorsan şişer canım. Aynısı bana oldu bir gün 4 saat ayakta kaldım avm ye gitmiştim alışverişe eve geldim o akşam inanamayacağım derecede şiştiö herkes çok korktu hatta.
birde sık tıvalete gitmemel için o gün su az içtim
o yüzdrn ayağının altına yastık koy biraz yüksekte kalsın ayağın bol su iç