TCMeltemGleryzSevgi ben yeni hazırladım. Yani ben söyledim annemler hazırladı, yatak istirahatinde olduğum için. İkiz olacağı için bavulum büyük oldu.
4'er takım tulum ve alt-üst takım aldım.
2 paket yenidoğan bebek bezi ve ıslak mendil
penye, yün ve müslin battaniye
süt saklama poşeti
1 adet pijama takımı, 2 adet gecelik
terlik, havlu ( hastane istediği için)
depend lohusa külodu
2 adet emzirme sütyeni
*ağız mendili
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.