Anneler merhaba,
Ben daha yeni hamileyim (4+4)daha doktora gitmedim...
mide bulantım Yok denilecek kadar az ama kasım ağrım çok oluyor. Hiçbir şekilde kanamam olmadı. Kan değerimde 5 gün önce beta hcg değerim 72 çıktı. Sizce normal mi? Ve ne zaman doktora gitmeliyim?