Kubraugur 36 haftalik hamileyip cok cok özür dilerim ama vajinam sanki yerinden kopacakmis derecesine agriyo benim gibi yasayan var mi?
Hemsirehanimmmm Kubraugur 32den beri öyleyim. Daha doğrusu 25den sonra başladı ve arttı. Şİmdi 37+2yim halen öyle. Benim bebiş hep çok aşağıdaydı ultrason da bile hiç göremedik yüzünü o kadar baskı yapıyor aşağıya. Muhtemelen seninki de öyle.
Elifffatih Kubraugur benimde ne zamandırdır hep öyle popoma doğruda vuruyor. Galiba ödem ve kan basıncı artmasıyla ilgisi var
efsanee_ Kubraugur bnde 36 dayım. Bnmki geçen hafta agrıyodu ara ara adet agrısı gibi. Bazen saatlerce bisiklet sürmüş gibi kasık agrısı. Ama kopacak kadar sancın varsa haftayı bekleme canım
ddmnrdgn Kubraugur benim de sürekli öyle herhalde 32den beri. Her seferinde doktora söyledim ama bebeğin suyu iyi gelişimi iyi diyor benim ağrıları hiç sallamıyor :) hamilesin o kadar olacak diyor.
seval34 39 haftayım ama hiç olmadım öyle canım bi doktora gözük istersen çocuk aşağı inmiş olabilir günlerin
ddmnrdgn Kubraugur kesinlikle katılıyorum. Hele de ilk hamilelik olunca insan daha da endişeli oluyor. Bence onlar da kesin olarak bilemedikleri için bize net cevap veremiyorlar.
Hemsirehanimmmm Kubraugur başından beri baş aşağı zaten benimki. Ama son hafta da iyice aşağı kaydı sanırım kanala girmek için çabalıyor :)