Emayzey nie dogum yapiosunuz bilmiorum ama.iki gun once hastanede yatttim orda ikizler 34 haftalik dogdular ve kuvezde falan kalmadilar ins sizin bebeginizde kalmaz bnde cuma gunu dogum yapacam sezadyen olcak su fazllaigi ve bebgin kafasi onde oldugu icin 39 haftaya gjriorum ama bn de su fazllaigindanndolayi acaba cigerleri gec mi gelisecek die korkuyorm doktor sikinti olmaz dese bile alah byuk sikmayin caninizi hi ayni sekilde eltimde ikizlerini sizle ayni sekilde dogurdu hic sikinti olmadi bizde de olmaz insalah