Arven60 Daha 6 haftalık hamileyim. Bilmiyorum hamilelikten mi yoksa eşimin ilgisi mi şımartıyor beni ama inanılmaz nazlıyım. Herşeyi büyütüyorum , kafama takıyorum. Hemen yoruluyorum. Normal mi nedeni ne ?
Pamukdeniz Arven60 bence normal ama büyütmeyin insan kendi psikolojisini kendi düzeltir yani tavsiyem enerjik nazlı degil bilgili anne olmaya özen gösterirseniz kitaplardır enerjili şekilde hareketli şekilde gecirmeye özen gösterin çünkü hamileliğimiz nasıl geçerse bebek huy ediniyor diye biliyorum ama gerçekten de öyle 😇😁 denenmiş ve yasanmıs örneklerimiz var 🤰🏼💕
Minnaksercecik Arven60 ah sorma ben de çok uyuşuk oldum evimi temizlicem halim Yok kimse bana dokunmasın hep yatıyım biri birşey söyleyince parlıyorum sinirlenmemek için uyuyorum 🤭