Zehrauygun Kasıklarımda agri yok ama iki gundur belden kalcalarima yayılan bir ağrım var gece bile uyandirio ağrı bebegimide aşağıda hissediorum sanki acaba kanala girmesinden mi kaynaklanıyor bilmedim bilgisi olan varmı
Hemsirehanimmmm Zehrauygun kaçıncı hafta sizin? 37+2 yim ben. Son günlerde benimde aşırı kalça ağrım var + kasık ağrısı oturup kalkmakta bile sıkıntı yaşıyorum 🤦♀
Esraapyrz Zehrauygun ben 3 ay çektim bu ağrıyı ama çözümüm meğerse sade sodaymış hergün soda içtiğimden beri artık ağrı yok 3 ay boyunca uyuyamıyordum ne sağıma ne soluma beni ağlatıcak derece de ağrı giriyordu kalçamdan aşağıya doğru yani günde bir tane soda tavsiye ederim
Zehrauygun Hemsirehanimmmm bende 36+5 im nst de sancı çıkıo normalde de acaba bende aksam sabah gelirmi dye korkuyorum açıkcası
Hemsirehanimmmm Zehrauygun benimde sancı çıkıyor düzenli olarak 85lerde.Ama ben hissetmiyorum bu da sıkıntı 🤦♀ bakalım ne zaman gelecekler
Zehrauygun Handeckm kasıklarda oluomu canım benim sadece bel ve kalcada oluo cogunluk bazende bebisim alt tarafa baskı yapio sızlatio o kadar dogum habercisimidir bilmiorum
Handeckm Zehrauygun kasıklarda pek olmuyor canım. Dediğin gibi bel ve kalça ağrısı cok fazla. Benim nstde de sancım cıkıyor hayırlısı bakalım😘
Esramese Evt benin 26 ci haftamda basladi birden bire wc gidemez oldum erken dogum riski dendi dikkatli olun derim
Annebebek122 Cnm bende bu aralar cok yoruldum artik yururken ön tarafim duseck gibi oluyor belim kalcalarim ayaklarim sizliyor. Ayaklarim yaniyor artik kirmizi benek brnrk oluyor ellerim de. Neden acaba
Esraapyrz Zehrauygun başka çözümler ara kendine o zamn canım anne olucaz allah yardımcımız olsun geçiçek bugünlerde