Arkadaşlar merhaba dün sağlık ocağına gittim aşı için tetonoz aşısı yaptırdım 20 haftalık hamileyim ebe bir makina ile kalp atışını dinlemeye başladı çok derinden geliyor kalp atımı dedi 120 dedi bir anda korktum 😔 çok derinden gelmesi sorun mu her ay doktora gidiyorum kalbi ile ilgili hiç öyle yorum yapmadı ebenin dinlediği cihazdan kaynaklanabilir mi