zeynepcaa 6. Haftada ikiz hamile olduğumu, 12. Haftada ise monokaryonik diamniyotik olduklarını yani tek plasentaya bağlı ama zarla ayrıldıklarını öğrendim. Doktor risklerinden bahsetti, internettende araştırdım ve çok ürktüm. Çünkü birinin gelişmesinin sıkıntılı olabileceği birinin diğerinden besin çalabileceği gibi ihtimaller var. 17-18. Haftalara kadar hiç birşey yiyemedim bulantılardan kusmalardan. Doktora her gittiğimde bunu dile getirdim, herhangi bi sorun olduğunu söylemedi doktor. Şuan 26. Haftadayız Allah’a şükür bir problem yok umarım böyle devam eder 37. Haftaları görürüz. Korku endişe illaki olacak çünkü riskli gebişleriz biz ama moralini bozma çok çok dua et sağlıklı olsunlar diye ve iyi bir doktor seçip ona güven🙏🏻 Daha çok yenisiniz kafana takma herşey Allahtan.