KevserT kaldım ne olacak hoşuna gitmedi mi yazık ben o kadına kötü bir şey yaz mama rağmen her yerden benimle ilgili insanlar la konuştun yetmedi demi ben fikrimi söyledim küfür etmedim o kadına bir şey yapmadım kusura bakma o kadının avukatı değilsin üstüme bu kadar gelirsen bende bozarım ağzımı he bu arada hakkıma girdin durduk yere haram olsun bir nebzede hakkım varsa şimdi nasş