Merhaba arkadaşlar. Aranızda düşük ya da kürtaj sonrası pıhtılaşma testi yaptıran var mı? Bende yaptırmak istiyorum da. Devlet hastanesinin hangi bölümünden nasıl randevu almam gerekiyor acaba? Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur mu? Erzurum eğitim ve araştırma hastanesinden alacağım.