Ayse68 Son haftalar da, bebegınızın hareketlerı azaldımı hıc? Ben 38+3 benımkı azaldı bu sebeble sunı sancı alıp dogursamıkı doktor az hısedıyosan gun verelım dedı napım sızce? Yarın kararı vermem gerek
Caglaucrr Ayse68 ben 37ye girince azaldı, hareket ediyor ama eskisi kadar aktif degil. Doktorun en iyisini bilir canım hayırlısı neyse o olsun sağlıcakla alırsın inşallah kucağına ☺️
Esra7261 Ayse68 az hissetmenle doğurmanın ne ilgisi var anlamadım canım doktorun ultrasonda bir sıkıntı görmediyse niye doğurtmak istiyor 🤔
Ayse68 Esra7261 canım ben 4 gun ust uste hastaneye gıttım yarım saat kalp atısını dınledık, oda dedıkı boyle sureklı hısetmıyosan ıcın rahat edecekse sunı sancıyla dogumu baslatalım. Yurt dısında yasıyorum.
Caglaucrr Ayse68 oluyordur. Öyle saatle takip etmedim ama günde en az 10 kere hareket etmesi lazımmış o şekilde kontrol edebilirsin kuzum
Ayse68 Caglaucrr ha oylemi kuzum cok sagoll 10 geciyo canim icim rahatladi, pasanin gelmesini beklicem