Herkese merhaba hemen başlıyayım 😊 20 haftada başladı rahim ağzı kısalığı derdi 29a düşmüş ve hunileşme vardı doktor bayağı ümitsizdi ve ben 20 haftadan 30 haftaya kadar tuvalet dışı kalkmadım kaynanamda kaldım 30 haftadan sonra yavaş yavaş ayaklandım 34 haftamda artık eskisi kadar aktif hatta evimin temizliğini kendim yaptım 36+2 de normal kontrolüme gelmiştim boktor alttan baktı şok oldu sen doğuruyorsun sancın yok mu dedi bende tık yok açılmam tam 8 cm meğersem hemen nstye bağladı ordada sancılarım çıkınca suyumu patlattı ve rahim açıcı iğne yaptı su gelince benim sancılar başladı tabi direk 2-3 dkda bir geliyor kıvrandırıyor ama öldürmüyor 😂 o arada ebe bi kaç kez gelip açıklığıma baktı ben elle bu kadar acıyosa nasıl doğurucam kafasına girip sezeryan diyorum eşime. Doktorum geldi çok güzel dedi ve doğumhaneye aldı sanırım bi 5 kere ıkındım ve bebeğim doğdu orası ayrı bir zordu beynim patlicak sandım bi an ama doğunca geçti 😂ama çok dikişim var sordum ama söylemedi doktor dikişlerim ağrıyor. Oğlumu 3 saat kadar oksijene bağlı tuttular şu anda yanımda çok şükür 😊 darısı başınıza kızlar ❤️