Trabzon canım bende de öyle bir korku oldu.Perinatolog dedi ki ‘aslında bebek tutunduğu hafta bile dışardan ilaç vermesek gebelik devam eder.Biz evham yapıp fazlaca önlem alıyoruz.’ Nitekim hormonlarım bozuk (pko) olmama rağmen bıraktıktan sonra hiç sorun yaşamadım.29 hafta bitti.12. hafta ilacı bırakmıştım.Bebek zaten tutunduktan sonra ihtiyacı olan hormonları kendi salgılamaya başlıyormuş.Allah korusun yine de bir şey olacak olursa önden sinyal verir yine önlemi alınır sen içini ferah tut.