Elmalikurabiye Kizlar selam. Ayaklarim yaniyor resmen. Ve cok sisiyor. Bugun ilk defa ayak tuzu kullanayim dedim. Daha once deneyen ya da bu is icin baska cozum bulan var mi acaba merak ediyorum.
Efsuni Elmalikurabiye tuz kullanmadım ama sağ olsun eşim şişlikler için bebe yagi ile masaj yapıyor 5er dk sonra altinada yastik aldım diniyor sızım sisliklerim
Iskandinavgelini Elmalikurabiye Az önce bende bu konuyla alakalı post açtım. Bugün acilden doktora gittim. Doktoruma ben sordum tuzlu suyu kesinlikle önermiyorum dedi. Onun yerine soğuk suya koy 10 dk beklet sonra ayaklarını kaldır. 10 ar dakikalık periyotlarla tekrarla dedi. Bakalım deniyorum bugün faydası olacak mı?
GulsahMulayim Elmalikurabiye bende bir kovaya soğuk su doldurup Ayaklarımı içine koyup tutuyorum bir süre. Sonra çıkartıp ayaklarımın altına yastık koyup yükseltip uzanıyorum iyi geliyor gibi hem serinletiyor hem şişme sanki durdu gibiydi
Elmalikurabiye Efsuni bunuda denemek lazim. Kendim masaj yapamiyorum belim agriyor bu kez de. Destek almak iyi fikir
Elmalikurabiye Iskandinavgelini yaa. Demek onermiyorum dedi. Ben de iyi gelir diye ilk defa suan deniyorum. Bugunluk boyle olsun artik. Doktoruma sorarim yine de.
Iskandinavgelini Elmalikurabiye sen tuzlu suyu dene bende soğuk suyu deneyeyim bakalım etkileri ne olacak? Yazarız birbirimize.
Leylak83 Iskandinavgelini ayaklar ne zaman şişiyor... şuan ellerim sis tek derdim onlar ve agriyor... 29 + 6 dayim
Elmalikurabiye Iskandinavgelini dun bana cok iyi geldi ayak tuzu ve su. Hem ayaklarim rahatladi hem de şişi indi sanki rahat bir uyku cektim 😊
Iskandinavgelini Leylak83 ben bugün 32+0 ım çok şükür 🙏🏻 Dün gece başladı şişmeye yada ben dün farkettim diyeyim ellerimde yüzümde şişlik yok neyse ki 🙏🏻 Ama bünyeye bağlı olarak değişebilir bu zaman
Elmalikurabiye Leylak83 30. Haftadan sonra basladi diyebilirim. Ellerimde sisiyor ama yuzuk olmasa farketmem pek. Ayaklarsa fenaaa
Nuray29 Benim de ayaklarım çok şişiyor ya ellerimde şiş doktor normal diyor sizce normal mi kızlar 28\5 hamişim
FHKK Nuray29 Normal canım 38 olan ayaklarım 40 oldu neredeyse tuzu kes bide soğuk suda beklet yukarı kaldır fayda ediyor
snmsvrnzdmr Nuray29 Valla normalin bilmem ama ben 25+2 deyim dün şişmeye başladı ayaklarım ama çok ayakta kaldım işte ondan mı acaba ki , bugün biraz uzattım bayağı daha iyi gibi
Iskandinavgelini Elmalikurabiye benim soğuk suda çok iyi geldi. 2 gündür Allaha şükür şişlik yok ama arada ayaklarımı yukarı kaldırıyorum dinlendiriyorum. Bünyeye göre değişiklik gösteriyor demek ki. Herkes kendinin doktoru oluyor zamanla ☺️