An itibariyle 32+0 olduk çok şükür 🙏🏻 Her şey sağlıklı bir şekilde ilerliyor görünürde bir sorunum yok ama 2 gecedir ayaklarım çok şişiyor. Bugün sabah doktordan randevu aldım gittim hemen. Tansiyonuma bakıldı 12/7. İdrar tahlili verdim o da temiz çıktı. Doktorum bir sorun olmadığını tuzu son günlerde kaçırmış olabileceğimi söyledi. Yalnız ben hiç tuz tüketen bir insan değilim. Neden böyle oluyor hiç anlam veremedim. Soğuk kompres yapmaya çalışıyorum fayda etmiyor sürekli yüksekte tutmakta uyuşturuyor bacaklarımı. Ne yapabilirim? Böyle sebepsiz yere şişmeler yaşayan arkadaşlarım var mı? Yardım ederseniz sevinirim☺️