Ylzmkl Kızlar bebeklerimize fitre düşüyor mu düşüyor diyen hoca da varmış bugün televizyonda da Nursaçan hocaya aynı soruyu yönelttiler oda bayram öncesi doğuyosa düşer doğmuyorsa düşmez dedi.. Bilgisi olan var mı ?
BaharSefvan Ylzmkl canm 23 lira ne zengn eder ne fakir eder.önce allah rızası için sonra Bebeğin için ver kaza belaya karşı🤗
Nebahathumeyra Verecek durumunuz varsa verseniz güzel olur bence ben vereceğim mesela . 23 lira hepsi zaten çok bir para değil.
Mucizemizgeliyor Bizde vereceğiz kızlar sonuçta doğmamış olsa da bize emanet verilen bir can bizim kanımızdan verilmesi gerekli.
Ylzmkl BaharSefvan Ya zaten ben vermemek için sormuyorum tabi ki ne zengin eder ne fakir eder. Sadece hükmü nedir bilen var mı ? Diye sormak istedim...
Ylzmkl Allah kabul etsin inşallah yardımlarımızı hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi hayırlarımızı da kabul etsin inşAllah daha çok insana yardım edebilmeyide nasip etsin Allah’ım..💕