Kızlar kasiklarim ağrıyo akşam üzerinden beri dün ve bugün günde 1 kere belimden adet ağrısı gibi ağrı girdi bikac dakika sonra geçti ama kasiklarim hala ağrıyo 35+5 deyiz erken doğar diye çok korkuyorum 38 den önce olsun istemiyorum bunlar yalancı sancilar mi yoksa doğum mu başlıyo 23 mayısta doktor kontrolüm var