drytcvkarsln bana tahlil yapmadı idrarda yanma var mı dedi,yok dedim.işte suyuma falan baktı erken dogum riski yok ama nst yapalım dedi orda da bişi çıkmayınca dinlen dedi,annem de doğum yakın olunca öyle oluyor diyoe,dediği de hep çıkar.Bakalım valla bende geldim eve bugün öyle diyince şuan göbek deliğim alt kısımlarında regli agrısı gibi var.