Pnrarvn Msbem 24 te 650ydi doktor normal dedi 28de 1040 oldu hala normal diyo banada az geliyot ama normal aralık içinde çıkıyır hep
Tugbanur feyzaa34 ben 20 haftalıkken 330 gramdı. Şimdi 24 haftaligim 750 ye çıkmış normal bence seninde
Xmom Biz 21 sonlarındayken 400 gr. dık biraz miniğiz ama doktorumuz olumsuz bir şey söylemedi bu bile normalmiş
Ezgisare @feyzaa34 bence seninkide iyi canım arada 70 gram falan var ve 3 gün var sonuçta bide birebir aynı olucak diye bişey yok ama normal gayet
feyzaa34 Ezgisare bende takip ettiğim programa baktım kilolu çıktı mesela ordada çokta takmadım aslında suyu muyu nasıl net hesaplasın diye düşündüm 🤗 22+5 te 486ydi şuan 23+3 olması lazım 😆😍❤
Bahar55 Didemaydintaskin doktor normal gayet iyi dedi ama takip ettiğim programlara göre fazlamı acaba dedim
Hllswm Didemaydintaskin evet cnm cok tosun olacak seninki ben 19+5te gittim 330grmdı hastasıyla tam uyumluydu seninki sanırım 2 hafta filan önde saglıkla gelsinler minnoslar❤😍