Nzmmerve evett benimde tam öyle oldu tersti 29.haftada ayaklari kasigimdaydi hep güçlü tekmeleri yani sonra o acı oldu ondan sonra üstte hissettim tekmesini 1 hafta sonra bidaha acıdı gene döndü sanırsam ozamanda kafası batıyo gibiydi kaburgalarima 31.haftamda gene dönmuşdu ultrasonda gördük