Suleylmaz Herkese merhaba 21+3 haftalık hamileyim ve 3 senedir bel fitigi sorunum var benim gibi olup normal doğum gerceklestirenler yazabilir mi ?? Normal doğumun bel fitigini arttırdığını okudum ama bilgisi olan yazabilirse sevinirim 🙏
[silindi] Suleylmaz bende aynı dertten muzdaribim ve hiçbir doktor da normal dogumu senin saglıgın için önermez canım 🤷🏼♀️
Suleylmaz [silindi] evet kendi doktorum da fitigi artırabileceğini söyledi ve gerekirse sezeryan yapabiliriz dedi canım
Yavuzum1202 Menis21 doktorum bılıyodu hıcböyle bıseyden bahsetmedi belimle alakalı bir sıkıntı olmadı
Suleylmaz Yavuzum1202 peki zor fitiginizi doğum sonrası zorladı mi ya da herhangi bie sıkıntı yaşadınız mi
Suleylmaz Yavuzum1202 benim de 3 tane var çarşamba günü 7 8 ay önce yaptırdığım emar sonucumla bir doktora gidicem
[silindi] Suleylmaz tabiki normal dogumda ıkınıyosun dogumdan hemen sonra olmasa bile ilerleyen bi zamanda sırf bu yüzden daha çok sorun yasarsın. Sana tavsiyem fıtığının şiddeti de çoksa sezeryandan yana olsun gönlün bebişler her şekilde dünyaya gelecek nasıl olsa ama senin sağlığın da gitti mi geri gelmez
Yavuzum1202 Suleylmaz yok bir sıkıntı olmadı hamıleyken çok zorlandım sureklı kıtlenıyodum fazla yuruyemıyodum ama Doğumda belim aklıma bile gelmedi valla zaten agrı kasıga vuruyor
Yavuzum1202 Suleylmaz Suleylmaz benim biri amelıyatlıkmıs ben Doğuma girmeden önce bılmıyodum bu denli büyük olduğunu hem kitlenıp doktora gidince doktorum sende fıtık var dedi Doğumdan sonra emr cektırıp fiziğe gittim sımdı yine hamıleyim tek korkum kitlenmek
Suleylmaz Yavuzum1202 anladım çok teşekkür ederim bilgileriniz için umarım bende herhangi bir sorun yaşamadan normal doğum yapabilirim
Suleylmaz Yavuzum1202 benim de öyle sanırım tam bilgim o yüzden bir doktora gidicem hayırlısı neyse o olsun önemli plan sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesi sezeryana karşı bir anne adayı değilim canım