Papatya38 valla ben 27 haftalığım 2 haftadır neredeyse sol kasığım ve sol dudakta ağrı var bebekle ilgili bir sıkıntı yok ama yürüyemiyorum hareket edemiyorum hep istirahat halinde kalmam lazım gece uykumda dönerken bile uyanıyorum acıdan doktor fizik tedaviye yönlendirdi allah yardımcımız olsun