Amanne bende 19 haftalığım sabah öğle akşam yiyorum tabi saatler gecikebiliyor akşam daha çok acıkıyorum. Kilo da aldımnşallah böyle gitmez bu ay hızlı kilo aldım ekstra biley yapmama rağmen. Bu durumda beni üzüyor. Aç kalsam karnım gurul gurul yesem kilo alıyorum. Ne olacak bilmiyorum. Arada meyveni falanda yersen bnce yediğin öğünler yeterlidir tabi ne kadar yediğine de bağlı bence. Doktorda bebek iyiyse sorun yoktur diye düşünüyoeum