Eceyavuz Kızlar 16+3 um Az once perde astım cok uzanmadım ama bi kasık ağrım oldu acaba hemen plasentadan kordon ayrılır mi is yapip perde asiyormusunuz
Sengulkrgz Eceyavuz gebe olmadan oncede asmiyordum nefret ederim perde asmaktan gebe iken hayatta da asmam...Bu gibi isleri tavsiyem eslerinize yaptirin.Allah gostermesin basiniz doner bir sey olur yani
Nzmmerve Eceyavuz İnşallah bişey olmamıştır ama bu gibi uzanmalı işler sıkıntılı doktora görün yinede bu şikayetini aynen söyle perde asarken suyu gelen varmış öyle duydum
MelekAnnesi52 Eceyavuz rutin ev islerimi yaptım ama o şekilde bir iş hiç yapmadım tehlikeli yani bi yere uzanmak baştan tehkikem de olduğu için ağır işler yapmadım hala da özen gösteriyorum siz de daha dikkatli olun bence 🤗
ayserdemmm Eceyavuz canım bidaha böyle bir işe kalkışma eşin yapsın.. bişey olamamıştır Allah’ın izniyle ama için rahat etsin doktoruna bi git istersen
Eceyavuz MelekAnnesi52 bunu atlatırsam daha da yapmicam peki anında mi etkisi görünüyor yoksa daha sonra mi
Nebahathumeyra MelekAnnesi52 ben de astım geçen aslında yapılmaması lazım ama perdeyi yıkamıştım eşimin gelmesini beklesem kırışacak işteydi çünkü astım bende yavaşça . 34. Haftadayım ben ama
MelekAnnesi52 Eceyavuz canım kanamayla falan belli edebilir kendini ama çok bilgim yok açıkçası yanlış yönlendirmek istemem belki kendini agrittigin için ağrın olmuştur sen içini ferah tut 🤗
MelekAnnesi52 Nebahathumeyra doğrudur canım ama annem bana hamile olduğumu öğrendiğimiz den beridir bi yere uzanma hızlı hareket etme der hep hamileligimin başında da iki kez kanamam oldu ondan dikkatli davranıyorum 😊 yavrularımiz Allah'a emanet tabi ama öyle önlem almaya çalışıyorum 😄
AselAlaraa Eceyavuz cnm neden yapıyosn perde asmk nedr?? Allah koruusn düşersn fln yapma cam silmk falanda yapma bnd eunutup bi kerelipine uzanyrm ama çok korkuyrm sonra Allaha emnt bebişler