Suyu seviyorum ve göz önününde sürekli sürahide pet şişelerde su bulunduruyorum içiyorum hedef haline geldi bu su içme olayı gördüysem içicem bebeğim için kendim için diye diye öylece zar zor 2 litre içiyorum sevdiğim halde.. çok şükür sıkıntı yaşamadım bugüne kadar ne suyumda azalma oldu ne başka bişi.. enfeksiyon var fakat kronik geçmiyor ne olursa olsun. ..