Kızlar 2 Mayıs'ta hamile olduğumu öğrenmiştim. Doktor 5 haftalık demişti. O günden bugüne 8 haftalık olmasi gerekiyor. Bugün başka hastaneye gittik oradaki doktorda 6 haftalık 3 gün dedi bana ? Bişey anlayan varmı. Size şöyle anlatayım kısaca ben 23 Mart hasta oldum 27sinde bittim. Takvime baktığında 8 hafta olmuş olmuyo mu ? Lütfen anlayan varsa yazabilir mi ?