Dilekakgl İlk gebeliğim ve 20. Hafta içindeyim karnımın alt kısmımda seğirme gibi ya da pıt şeklinde hafif hareketler hissediyorum o da sırtüstü yatar pozisyonda. Siz de nasıl olmuştu?
Dilekakgl Denizanne evet çok güzel bir duygu özellikle onu hissetmek.. Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inş
mf_ozturk Dilekakgl bende 17 haftalığım elimi koyunca sağ tarafta hissediyorum hafiften ama çok küçük hareketlerle
Buseecrin Dilekakgl bendede aynı haftalarda aynı şekilde oluyordu canım hatta böyle sadece oraya odaklanıyorsun acaba gazmı falan diye sonra bakıyorsun değil yavaş yavaş hissediyorsun bebişini 😊
Dilekakgl Buseecrin gerçekten uzanıp sadece onu dinliyorum gün içerisinde 🙏🏻🥰 çünkü çok küçük tepkisi 💙
mf_ozturk Dilekakgl evt canım erkek dedi doktor bu hafta baya oynamaya başladı elimi koyunca hissediyorum hep
Mlssa Dilekakgl 18de sola yatarken alt karın bölgesinde baloncuk patlaması gibi oldu☺️ 20de net hissetmiştim