Ozlemkurttt İyi günler Can'lar 2 gündür özellikle gece uyku sırasında sağ elimde inanilmaz bir uyuşma oluyor ki üstüne yatmadığım halde zor kendime geliyorum merak ediyorum yaşayan var mı dr gitcem ama sizlere de sormak istedim 😊
Sedaturkoglu Ozlemkurttt kızlar kramp giriyorsa yada uyuşuyorsa magnezyum eksikliğinden oluyo diye biliyorum dün doktorum söyledi bol muz yiyin Zaten doktorda magnezyum veriyo ilaç olarak takviye 🤗
melike0710 Ozlemkurttt canım bugün sordum doktora valla sadece üstüne yatıyosundur normal dedi 😂😂 kullandığım ilaçlar arasında zaten magnezyum var 🤷🏻♀️ bişey çıkmadı yani 😉
melike0710 bende de son zamanda oluyo canım uykudan uyanıyorum uyuşmasına 😫 perşembe günü doktor kontrolüm var sorucam😉
Ozlemkurttt melike0710 ay kuzum senin ki benden önceymiş buraya yazarmısın yine 🙈 Bende öleyim inan hemen sabah olsun diyorum sıkıntıdan zaten uyuyamıyorum garip bisey 😒
melike0710 yazarım tabiikideee 💕💛 bebişlerin iyi olması için sağlam annişlere ihtiyaçları var sonuçta 💃🏻
Ozlemkurttt ikizannesiFilizkaradogan netten bakıyorum saçma sapan şeyler çıkıyor insanın aklı karışıyor Walla
smyye Benimde sağ elimde uyuşma oluyor parmaklarımı kipirdatamiyorum acaba neden yarın kontrolüm var sorucam benimde 😮😊