Hayırlı akşamlar arkadaşlar, bu post daha önce açılmış ama eskide kaldığı içim tekrar açmak istedim. Sizde ki gelişmeleri ve tecrübelerinizi öğrenmek için. Kanamam vardı geçen hafta şimdi azaldı ama bugün dr rahmimin kalp şeklinde olduğunu, bir tarafta bebek olduğunu diğer tarafa da sinyal gidip boş olduğu içim kanamaya sebep olduğunu söyledi. Hala kanama devam ediyormuş tabi iğne ilaç kullanıyorum . Çok şükür kalp atışını duyduk, kanama da keseye yakın değil. Ama rahim şekli bozukluklarında düşük riskinin çok olduğunu biliyorum. Sizlerde bu şekilde olan varsa hamileliğinin nasıl geçtiği hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.