Daha bugün öğlen doktora gittim uzun uzun baktı cinsiyet için. Kontrol etti herşey yolunda sıkıntı yok dedi.. sonra biraz alışverişe çıktım yürüyüş yaptım öyle. Akşam eve bi geçtim ne göreyim çamaşırımda kan😥 sulu kan gibi biraz açık gelmiş ve çok fazla değil ama bilmiyorum neden böyle oldu😨 bu saatte burada doktor bulamıyoruz malesef yarını beklicem doktor için de
başına gelen var mı böyle
neden olabilir yazsın lütfen 🤧