Brcnalprsln Kızlar 20 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı herşey normal çok şükür ama karnımda bebeği hissettiğim yerde acı var bu bebek büyüdüğü için mi oluyo bilginiz varsa paylaşır mısınız?
Sengulkrgz Brcnalprsln bunun sebebini bilemeyiz ki bebek ile alakali da olabilir baska bir sey de net cevap kimse veremez.Net cevap almak istiyorsan bu konuyu doktorunuzla gorusun derim.