Kızlar 3 gün önce çok açık pembe bir lekelemem oldu daha sonrasında farklı gunlerde 3 keredir aralıklı olarak 2 saat sancı cekiyorum bebek kasiliyor karnım semsert oluyor tahmini aralıksız 2 saaten sonra geçiyor kendi kendine gene öyle oldu apar topar hastane çantamı hazırladım şuan geçti doğum yapanlar bu tur sancılar normalmidir doğumum yakınmi sizce fikirlerinizi merak ediyorum