Cglaeymen hiç canını sıkma. 20. Haftadan itibaren hep 2-3 hafta geriydi bebeğim. Cevizinden muzuna, pekmezinden bademine ne duysam yedim. Susayınca su yerine kafama süt dikiyordum. Doktor daha fazla artmadığı sürece sorun değil. Sağlıklı bir bebeğin var üzülme derdi hep. Doğum için gittiğimde 39 haftalıktım. Ultrasonda haftasıyla uyumlu, 3400 gr görünüyordu. Sonuç mu? 39 haftalık 3050 gr doğdu. Hastaneden çıkarken 2850 gramdı. Çok şükür sağlığı yerinde. Benim yaptığım hatayı yapma canım. Kafana takma, hamileliğin tadını çıkar🤗