Gkhnm97 canım statera plus ve bi kaç vitamin kullanıyorum bi tüp bebek başarısızlıgım var benim devam ediyorum ilaçlarıma iki ay sonra yeniden tedaviye başlıycm bu sürede ovulasyon deniycem bunun yanı sıra macun aldım onu kullanıyorum.. rabbim büyük belki tedaviye gerek kalmadan nasio olur annelik🙏