Bemde 33 haftalığımm 25 haftalıkken falan 2 gün hissetmemiştim hemen eve yakın olan sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dünlemiştim ebe normal herşey sen hissetmiyorsundur dedi tatlı birşeyler yiyip sol yanına uzan harketlerini hissedersin belki için rahat etmezse sağlık ocağına git istersen küçük bir.cihazla kalp atışını dinliyorlar