AselAlaraa Ada06 çok iyimş cnm biz hazirnda kısmetse ıslk mndl bez ateş ölçr şampuan deterjn vs alışverişi yapıcz ama fyt çok iyi güle güle kullnın
Babymam Ada06 canım sebamed ilk oğlumda kullandım çok memnun kalmadım hem içeriğinde bilmeden almıştım sls var keşke dikkat etseymişim dedim direkt vücuduna dokunuyor sonuçta öğrenir öğrenmez değiştirdim ama sende bir araştır istersen