Pcoslubiranne Bhrrr355 Narkoz vucuttan cıkinca anca ne kadar surerse o da benim baş ağrim olmadı ama omuz ağrim oldu.Nescafe iç bana herkes öyle demisti
Ezgib Bhrrr355 canım vücuttaki bos sıvısı ne kadar kaybettiyse o yerine gelene kadar ağrın olurmuş ablamin 10 gün olmustu acildeki anestezi doktoru demişti bol su bitter cikolata kahve ic ama kahvede sütten bebeğe gecip uykusuzluk yapiyor çok geçmiş olsun
Hsrtm Bhrrr355 geçmiş olsun ben baş agrısı yaşamadım ama bol bol su ve kahve içtim onların katkısı olmuş olabilir sende iç
Dkym İki tane spinal oldum 1.de hiç bir rahatsızlık yaşamadım ama 2.de başağrısından bebeğimi bile emziremiyordum.20-25 gün sürdü ve nescafe içmekten midem bulanıyordı artık.kafein ve suyu çok tüket Rabbim yardımcın oosun