Zehra333 Arkadaşlar merhaba. Yine ben 🙈 çatlatma iğnemin 14. Günü adetim dün olması gerekiyordu olmadı ovülasyon testim böyle çıktı az önce. Bu ikinci çizgi yeniden yumurtlama olduğunu mu gösteriyor 🤔 https://i.hizliresim.com/QLk98j.jpg
silacetin88 Zehra333 canım iyi akşamlar ben daha öncede yasmıştım sana ovülasyon testiyle ilgili t çizgisi daha koyu olmalı yumurtlama diyebilmen için c çizgisi kadar koyu olcak yani
Zehra333 silacetin88 anladım canım melegiminannesi hamile olamam adete iki gün kala kanda 2,6 negatifti
ecemtmr Zehra Selam bende gecen ay catlatma ıgnesı olmustum ve adetıme ıkı uc gun kala ovulasyon yapmıstım bundan daha koyuydu ama tam gunumde adet oldum. Umarım vardır ama pek sağlıklı olmuyor bu testler hayırlısı.