Melegim66 Kizlar tekrar yardiminiza ihtiyacim var. Isim karar veremiyorum bi türlü. Lina hosuma gidiyo ve Liya‘da hosuma gidiyo Lina Melek‘mi güzel Liya Melek‘mi güzel yoksa Minel Nur‘mu? Bi isim secemedim...😫😔
Adisimmm ikisi de ayri ayri isim onlarin birlesince guzel olmuyor ki minelnur hoş olabilir belki ama karışık artikulasyonu kötü
Karaevren80 Elizan ada yada Reyyan . Çok güzel isimler bence elizan uzaktan gelen ezan sesi reyyan sadece oruç tutanların gireceği cennetin kapısı