denizannee Neden nefret kustuğumu bir önceki kızla yazışmamda anlamışsınızdır belki.. Ona olan öfkemde sizde biraz benzer yazınca daha çok öfkelendim bunun sizle alakası yok aslında yanlış anlamayın lütfen. Sadece niye buraya yazıyosun yazdığın için öfkelendim çünkü buraya herkes istediğini yazabilir.