FtMs suwenden aldım bi tane kaplı emzirme sutyeni çok güzel, bir de nbb nin kaplı emzirme aletini aldım o da çok iyi bence 👍 pentinin emzirme atleti hiç güzel değil, evin içinde giymek için ebebekten aldım bi tane de emzirme atleti ama onun kumaşı birqz sıkı geldi bana çok rahat değil yani onu da ben korse gibi kullanmayı düşünüyorum 😅