Kızlar ben şuan tahmini 3 haftalık hamileyim adetimin üstünden 4 gün geçtikten sonra evde gebelik testi yaptım fakat negatif çıktı, ertesi gün sağlık ocağında kan verdim ve beta değerim 29 çıktı. Doktor Pazartesi’ye kadar beklememi tekrar kan vermemi söyledi . Bugün tekrar gidip kan verdim bugün itibariyle adetim 8 gün geçti ve bugün verdiğim teste değerim 66 çıktı sağlık ocağındaki doktor değerin beklenenden az yükseldiğini söyledi ve yarın kadın Doğum doktoruna muayeneye gidicem sizler hamileliğinizi öğrendiğinizde bu kadar düşük beta değeriyle başlayan var mı ???