pptya01 38+1 im geçen hafta da olmuştu belim ağrıyor acıyor resmen ve arada kasılıyorum canım çok yanıyor ama geçen hafta hastaneye gidince geçti inat ediyorum gitmicem var mı böyle sürekli ağrı çekip doğuramayan 😦
Zeynepderen pptya01 ben Canım ben bende 38 haftadayım hep yalancı sancı doktora gidiyorum sancı falan çıkmıyor
BaharSefvan pptya01 canm yalancı sancı nasıl oluyo ben 30 haftalığım sürekli sol alt tarafm çok fena kasılıyo kıpırdayamıyorm bi dk sürüyo sonra kendilgnden gwçiyo
pptya01 BaharSefvan sancının sonu doğuma gitmeyince yalancı oluyor bence hiç geçmeyecek gibi ama geçiyor
pptya01 BaharSefvan evet gözlerimden yaş aktı ama geçti sonu yok geçiyor doğum olmuyor. Kontrole gidip doğuran tanıdıklarım var günlerce sancı çekmek nedir yaq