Arkadaslar merhaba, gectiğimiz hafta 37. Haftamda calısamaz raporu aldım. Bugun e devletten kontrol ettiğimde doğum raporum görünmüyordu. Şirkete mail gönderdim e devlet sisteminde görünmüyor diye. Bana su sekilde mail göndermişler “Doğumla birlikte,
İş veren onayının yapılabilmesi ve sgk tarafından yapılacak ödemeyi alabilmeniz için ,
İş başı tarihinizi içeren doğum sonrası raporunuzun ve doğum belgenizin tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. “ doğum belgesini hastaneden alıcam doğum yapınca onu biliyorum. Peki is bası tarihimi içeren dogum sonrası raporu nedir? Ne zaman ve nasıl alınır? Bilen bi arkadasım varsa çok sevinirim.