Ererer Kızlar 3 aylık hamileym bir gündür agrım var ve durmadı sağ rahimüstü normal mi yarın doktoruma görünmeli miyim sizde oldu mu ?
Ozgull Ererer bide şey okudum iki gün önce bebek artık yukarıya çıkmaya başlıyormuş o yüzden de olabilir korkma
Gncys Ererer gidip idrar tahlili kan tahlili yaptır çünkü bende de oldu dayanamadım ağrısına idrar enfeksiyonu çıktı canım dikkat et
Elifffatih Ererer normal canım gidip sıkıntıya girme. Bendede çok oluyordu hep stres yaptım boşu boşuna
Ozgull Bizde 3 gün sonra 3 aylık olucaz bugün aynı ağrı bende de var kramp şeklinde ama bence normaldir bebiş büyüyor diye düşünüyorum
ZCandan Ererer canim diger arkadasinda dedigi gibi idrar tahlili versen iyi olur.bendede oyle olup enfeksiyon cikmisti cunku
Hilahila Ben de 3 ayı 3 gün geçtim. Ağrılar normal. Ağrıyla beraber kanama olursa sıkıntı. Dinlendiğinde ağrı geçmiyorsa idrarda enfeksiyon vardır. Ama geçiyorsa büyüme ağrısı meral etme.
Elmalikurabiye Ererer cok normal. O donem benimde surekli agrim oluyodu. Iciniz rahat etmiyosa doktora gorunun ama cok normal. Rahim genislemesiyle ilgili iciniz rahat olsun.
Eceyavuz Ererer 4 aylık hamileyim 4 aydır kasık ağrım var geçmiyor surekli de doktor degisiyorum belki birinden biri adam akıllı bise der diye ama benim de idrar yollarinda yuksek derece de enfeksiyon çıktı enfeksiyondan olabiliyor geçmeyen bir ağrıysa