5+3 günlük gebeyim bugün keseyi görmeye gittik keseyi gördük ama çok küçük bebek için 1 hafta sonra gelin kalp atımına bakarız ve 2 tane kistim çıktı birisi 4cm doktor olumsuz konuşmadı ama ben korktum sizce zamanla küçülür mü ve sadece keseyi görmek normal mi