Evet canım ben aynısını yaşadım. sen kaç haftalıksın? 10 haftalıkken kan kaybettim doktor kan birikintisi var rahimde dedi kendiliğinden geçer normalde dedi ... bazen p büyüyedebiliyormuş ama genelde kendiliğinden geçiyormuş bende geçti Allaha şükür.