Ben beşiğini n11 dem sepet beşik aldım 417 TL ye kurduk gayet güzel kullanışlı dolabını gıttıgıdıyordan aldım herkes kurulunca sipariş verdı aynından çok kullanışlı şifonyer aldım Trendyol dan 169 TL ye dolapla takım sanıyor herkes bebek arabası çok araştırdım çok para vermeye de gönlüm razı olmadı en ıyısı ebebek gıbı geldı canyon trawel aldım 800 TL ye en azından arıza olan bişi olsa her yerde ebebek var dıyor düşündüm ana kucağı aldım arkadasım çok kullanışlı olduğunu soyledı pasha baby 104 TL ye gerçekten kullanışlı ama kızım yatmadan arkadasımın oğlu yattı defalarca kumaşta sarkma oluyor o yüzden çok tavsıye etmem herşeyımızı ındırımlerı takıp ederek aldım temasız ateş ölçer loobex aldım çok kullanişli çevremdeki herkes memnun 130 TL ye almıştım tayıncı olduğum için çocuk odası takımı almadım o yüzden aşırıya gıtmemekte fayda var dıye düşünüyorum rabbım sağlika kucağımıza almak nasıp Etsın inşallah