Handeyldz01 İlk hamileliğim cinsiyeti öğrenince hazırlıklara başlıycağım . Ancak bebek odası konusunda kararsızım . Doğduğundan itibaren park yatak kullananlar varmış deneyimi olanlar yorum yaparsa sevinirim anneler şimdiden teşekkürler 🙏
BaharSefvan Handeyldz01 ben park yatak almayı düşünüyorm canm oda şart drğil nasılsa odada uyumicak. Büyüdüğü zaman güzel bi pda yaparız die düşünüyorm
Ps15 Handeyldz01 Bence herkesin zevkine ve imkanına göre, öyle de idare eden var oda yapan da var. Benim zaten bebeğin eşyalarını vs koymak için hiç yerim olmadığı ve istediğim için ordan burdan toplamak yerine güzel bir takım alacağım uzun süre kullanabileceği.
Yusufburcu61 Handeyldz01 ben yanıma beşik aldım çünkü belli bi yaşa kadar yanımda yatacak kendi odasını ne zaman ayırırsam o zaman kızıma oda alacağım 🙂
Handeyldz01 Hamileanne yanıma anne yanı almak istiyorum ancak 6 Aydan sonra hangi yatağı kullanacam bilmiyorum
Pnr347 Canım ilk bikac ay yanımızdan ayirmamakta fayda var yavrularımızı diye düşünüyorum O yüzden yatak odanıza uygun bir beşik modeli beğenin ve 1 yaşına dek yanınızda olsun daha sonra yapmak isterseniz yapın oda derim ben 😊
Handeyldz01 Pnr347 evet mantıklı gelen o ancak dolap şifonyer almak lazım beşik olarak ne kullandınız yada ne önerirsiniz takım olarak alınan beşikler kullanılmıyor dendi
Pnr347 Handeyldz01 ben dolap almayı suanlik düşünmüyorum canım yerim var ilerde duruma göre bakıcaz artık
Ps15 Handeyldz01 İnşallah hepimizinki🙏🏻 bizim de ilk heyecanlıyım şimdiden seçtik😊 ben de ilk aylar için yanıma ne alsam kararsızım😅
Yusufburcu61 Handeyldz01 2 yaşa kadar rahat yatar diye düşünüyorum internetten sipariş etmiştim anne yataklarıyla birleşenlerden
Gulchirai Handeyldz01 bizim ev 2+1 ama ben yatak odaya anne yanı beşik ve aallanacagını dolabını dolabımızın yanına aldım çok da guzel oluyor zaten 2 yaşa kadar yanımda yatrcagım inşallah o nedenle 2 yaşımdam sonra yapcaz odasını :)